Fata suvita. :))

 Am cunoscut`o cand am intrat la liceu, era copilul timid care statea langa tine, dar nici nu o observai. E blonda,scunda,grasuta,cu ochii verzi,spre caprui, sta in prima banca,la geam,e cu mine in clasa-9f,Hasdeu-, e mega-ultra-super tocilara etc.


 Random facts:  sunt multe faze  mijto care merita povestite,nu o sa le scriu in ordine cronologica, ci dupa cum imi vin in cap, o sa ma ajute my sys, Anca:
  • deci, first of all, tipa vorbeste ca  Donald Duck, ratoiul,din cauza aparatului dentar imens, in consecinta ai nevoie si de o umbrela cand iti povesteste ceva [no offense pentru cei cu aparat, nu am nimic in general, dar tipa asta.... ]
  • "Slavita Creta":asta e geniala, tipa e super credincioasa,i swear, sau nebuna rau, in sensul urat [cel mai probabil], deci.Eram la lick si se juca cu o creta, la modul ca se uita fix la ea si vorbea cu ea(sau singura, e la fel de grav), jur!!:O si eu am luat o creta si i'am cantat "Doamne,Miluieste!" de 3 ori, sa fie slavita, de atunci m'am molipsit cu genialul apelativ, Spooky kid, de la sys-Anca.
  • ora de latina, una din multele :profa noastra e destul de ok, si intr-o ora s-a gandit ca noi am teza si facem o singura ora pe saptamana, si a propus sa facem o ora in plus in afara programului, si Maria noastra s-a gandit ca e cazul sa mai scoata o balba, a gandit, a calculat si a prins momentu': a venit faza ca ok,ok,facem,dar unde? Si veni raspunsul prompt din prima banca "Ei lasa ca gasiti dumneavoastra o clasa libera", imaginati-va continuarea, cand a auzit profa :)) x_x 
  •  carti: aici...atingem o coarda sensibila, citeste numai carti gen: seria Milenium, Barbati care urasc femeile(1 si 2) si Stieg Larson.Acum citeste "Parintii Bisericii despre Sfarsitul Lumii " :-?? :)) :)) Citea "Barvati care urasc femeile' si mi'a zis ca "Nu stiu de ce, dar mie imi vine sa citesc Femei care urasc barbatii" ... :)) Wtffff ?! x_x
  • alta faza aiurea a fost cand a scris pe tabla "CGP" si ne'a spus ca e o fraza, sa ghicim.A doua zi ne'a dat un cuvant ,de ghicit, care sa contina 5 vocale, nu neaparat consecutive si sa fie nearticulat.Solutiile erau:la fraza-"Cine greseste ,plateste" si cuvantul -"autopsie"....deci....x_x
  • ora de chimie: am mai scris umpic,dar iata detaliile picante:eu stateam fata in fata cu ea, in cabinet [copii din Hasdeu il stiu] si pe perete rula un film, de la un proiector,ceva legat de chimie, i don't know, eu urmaream fenomenul "Maria".Se manifesta cam asa,retineti, era un film documentar..: isi dadea ochii peste cap,dadea din cap,se incrunta,se agita, dadea din maini, strangea maxilarele & Stuff.Si mai e ceva care pe mine una m-a speriat :-Ss :din unghiul meu tipa, cand isi dadea ochii peste cap, parea kinda zomby,adica eu NU ii vedeam pupilele, ii vedeam ochii albi...A fost...cel putin ciudat.
  • ieri,4 noiembrie, cand m-am dus la ea sa o bag in seama, pentru ca statea singura intr-un colt, si am ajuns langa ea, mai exact in spatele ei, si i-am pus mana pe umar si i-am facut un "Bau!" mic... s-a intors la mine  , cu o privire gen /:) si face cica"Ce vrei fa?!"...a fost...aiurea..nevermind, mi-am pus in cap sa pastrez distanta...e cel mai ok asa..cred...nu?:) 
  • acum 2 zile, 3 noiembrie, a fost ziua ei si nu ne-a spus decat la sfarsitul orelor, in ultima pauza, si nu ar fi neaparat chestia ca nu a adus bomboane sau ceva -desi a stricat traditia- dar nici macar nu a spus...eu am aflat cand eram afara, in pauza, cu niste colegi mai mari, la o tigara, si a venit la mine zambitoare, fericita, topaind si imi spune cica"Ureaza-mi la multi ani, e ziua mea!" si eu am avut o reactie cam ciudata, urat din partea mea [shame on me] am ridicat o spranceana si i'am spus un "la multi ani" sec..printre dinti.Cand m-am dus sus, au inceput colegii sa-i spuna "la multi ani' si a intrebat-o cineva de ce nu a adus ceva, bomboane or somethin', ea a raspuns pe un ton gen "lasa-ma sa te las",cam gretos, ca "Pentru ca nu am vrut sa va fservesc"..A fost..ciudat.. :-??
  • Avril Lavigne si Iisus... asta e buna, geniala, sa va explic: tipa,Maria, are o pasiune nebuna pentru Avril, stiti, punkerita rebela cu parul roz, si in acelasi timp are, pe langa insigna de rigoare, cu Avril, si o insigna cu Iisus...O vede pe cantareata un model pentru ea,daaar..Ii da raportul 24 din 24 masii cu tot ce face, in fiecare pauza, frateee!!Nu zic sa nu ai o relatie ok cu ai tai, dar..., nici chiar in halul asta...Ok, si eu ma inteleg bine cu ai mei, dar nu le dau raportul chiar asa, si cand beau o gura de Cola sau ceva...Le spun cand iau o nota sau chestii mai importante, dar...partez shiturile pentru seara sau weekend sau...oricum nu asa, in fiecare moment al vietii. 
  • id de mess: m-am dus la ea in prima saptamana de lick sa-i cer id-ul..ca orice om normal..si face cika "NU!! :o" si se intoarce cu spatele si pleaca din clasa... a fost..ciudat.. si dupaia era crizata, trantea chestii, busea, batea din degete...and shits [btw:pt doritori, id ei este "aodmanga_alina" ]
  • la cor: nu sunt la cor, dar..iata ce face Marioara noastra acolo, pe langa cantat, cred.. draga de ea isi noteaza la sfarsitul caietului toaaate replicile [ale copiilor si ale profei] toate frateee... nu stiu cum sa interpretez.. x_x
  • la TIC: azi, la Tic, o freca pe Monica, saraca, care nimerise langa ea din greseala cu intrebari existentiale de genul:"Ce muzica asculti?"; "Care e culoarea ta preferata?";"Ce ai avut in generala, dirig/diriga, si daca era dirig de ce era si daca era diriga, tot asa, de ce era?"....Frateee...Suck my balls.. puneam intrebari d'astea la gradinita.. :-?? 
  • mai e faza cu comentatul in timpul orelor, cam cum a fost la latina, dar mai rau.De exemplu cand vorbeam despre "Mara" la romanasi eram pe la jumatatea capitolului si ea s-a gasit sa comenteze ceva de la inceputul romanului, de a ramas profu' perplex... Mai sunt faze la ore, cam la fiecare ora, e genial pe moment, dar sunt atat de multe incat le-am uitat detaliile .Esential e ca ea comenteaza aiurea la mai toate orele. 
  • O sa pun poza cat ce curand..so...stay on :)   
 E suficient cat sa va dati seama cam cum e tipa, right? Daca nu ati putut urmari valul nostru de idei va rezum asa, in 2-3 randuri, fazele: vorbeste ca Donald Duck, si cu precipitatii, e apoi foarte credincioasa, faza cu "Slavita Creta", apoi e apucatura ei de la ora de latina, cu clasa,  urmeaza cartile pe care le citeste, apoi faza cu scrisul pe tabla,mimica ei de la ora de chimie, faza de ieri, de pe hol, faza cu ziua ei, si contrastul Avril-Iisus, relatia prea stransa cu mama ei, fazele cu id de mess, corul si Tic si comentatul in timpul orelor
Cam asa se manifesta, iata ce vreau de la voi: faceti-mi un clasament, top 3 al fazelor, din ce v-am povestit, doar cu titlul fazei [partea bolduita] si postati-l sub forma unui comm la acest post :) Tnx :*
Ps:  eu nu barfesc de obicei, dar asta merita sa aflati. :)) Genius. I swear. 

vineri, 5 noiembrie 2010 la 23:13

7 Comments to "Fata suvita. :))"

Posted by Anonim ( 5 noiembrie 2010 la 23:22 )

Articol plin de rautate care nu-si are rostul. Dai dovada de multa maturitate facand asta. Bravo!
Nici nu m-am obosit sa citesc mai mult departe de primele randuri.

@Aza : >:P Tu ala matur 8-|

Posted by Anonim ( 5 noiembrie 2010 la 23:49 )

1 = first of all, tipa vorbeste ca Donald Duck [ok,deci aici ma abtin sa nu cad de pe scaun,ok,tipa asta ...are creier? se aude? se vede in oglinda? eu nu prea cred...]

2 = ora de latina [ ce sa zic... TOCILARA :)),bey,sa inteleg si eu ,ce vrei de la viata? stii,fiecare om are un ideal...al tau nu il inteleg,ma poti lamurii Maria? momentan am cam uitat numele ,Mariuca,Marioara,Maria,ca si faza cu CGP...jucam spanzuratoarea aici :)) ? "Doamne,Miluieste!" ]:))

3 = [complicata alegere,mrrr.it...as alege]la cor [ fetito,nu ai pic de personalitate...]"Ce muzica asculti?"; "Care e culoarea ta preferata?";"Ce ai avut in generala, dirig/diriga, si daca era dirig de ce era si daca era diriga, tot asa, de ce era?" [ok,hai sa depasim pragul de gradinitza,asa....totusi,clasa a 9??? comporta`te ca si pentru clasa a ,capisce] la cat citesti,te`ai prins ca e in italiana,cumziceam,nevermind,esti tare,tine`o tot asa ,si intr`o buna zii o sa ajungi ,aaa,presedinte?? sau o sa ii iei locul elenei udrea,bun nu :>?,tine`o tot asa. Interesante cartii,incearca si tu ,ceva m`ai palpitant,cu viata,nu trebuie sa reproduci ce scrie in carte,thoamne... ]

ps: o poza se poate:D?

chiar esti rea aici. seriooos. eu daca eram in clasa cu tine si faceai asta, te urmaream 24 din 24 si faceam si eu articol in genu asta cu tine :))

@ Shrinkage : Apreciez interesul accordat dar ma interesa numai titlul fazei nu si comentariile personale :) dar merge si asa:)

@FastBullet: Tipa aia nu e tu ;) si nu te da rotund la mine ca tu nu ai facut nimic in legatura cu faza aia :) so.. Shhh :)

Posted by Anonim ( 9 noiembrie 2010 la 09:57 )

1 First of all
2 Ora de latina
3 La TIC

Trimiteți un comentariu